Tuesday, March 08, 2005

Important Things to be Able to Say in Dutch

Belangrijke Dingen Zullen Bekwaam Zijn Te Zeggen in Nederlands
1. Ik ben een kalkoen.
2. Kan ik nog een bier hebben?
3. Ik beloof u voorgoed te houden van indien u belooft te stoppen ademen
4. Ik zou houden om van 4 beha's, 3 stellen van panties, een zwemmende poel en een dozijn oesters.
5. Komt u over en toneelstuk.
6. Een in de hand is waard twee in de struik.
7. ZOU rode haar, blauwe ogen, u meer perfectioneren KUNNEN ZIJN??
8. Nemt u mij naar uw leider.
9. Ik spreek Nederlands vlot.
10. Zuigt u op mijn tenen, hoer.

(copy and paste the above text, go to www.freetranslation.com, and choose Dutch to English)

1 comment:

Anonymous said...

you are absolutely insane. i would be more than happy to drop you off at a special home this afternoon. they have a wonderful jacket that I am sure will look great on you.